Christine Lövendahl

Just another WordPress.com weblog

SPRØYTESKREKK OG VELDIG MYE GRU

Imorgen skal jeg til legen (Han er dødskjekk forresten. Gleder meg!!!) Jeg skal operere inn en p-stav i armen(Gleder meg mindre!!). Noen som har prøvd dette? Funker det? Tingen er at jeg er den sløveste personen jeg kjenner. Jeg glemmer å ta den himla pillen og jeg glemmer typisk hvor lenge p-ringen skal vare og jeg glemmer hvor lenge det var siden jeg satt sprøyte i ræva. Jeg har prøvd alle 3 og alle blir glemt for jeg glemmer jo simpelthen å skrive det opp. Ting som gjelder meg selv glemmer jeg LETT! Så da skal jeg rett og slett sette inn denne greien i overarmen.

Har ingen tro på p-plaster ettersom jeg tipper at jeg vil irritere meg over å ha det på og så begynne å pirke det av! Når jeg kjøpte denne «herligheten» her (ja det kalles ironi) så holdt jeg nesten på å få hjerteinfarkt av synet av nåla!!!!! Jeg kødder ikke når jeg sier at den var like lang som underarmen min ca og jeg tør ikke tenke på hvor mye av den som skal stikkes inn i meg. En stav-greier, skal ligge inni armen min i opptil 3 år (sier opptil for jeg regner med jeg kan ta den ut før den tid om jeg skulle få noen sjuke babyideer i hodet mitt før jeg nærmer meg 28.. let’s hope not!). Er litt bange for at den skal drive å svirre rundt i hele kroppen min og spidde seg gjennom diverse organer gjennom årenes løp.. Hvordan skal den ligge stille? Merker at jeg har en del spørsmål til Dr.Dreamy imorra asså..

Jeg har baaaaad sprøyteangst! Jeg blir helt kvalm og hyperventilerer og skaper meg noe forferdelig. og JA det er så ille!! hater når folk sier etterpå «nå?? var det virkelig så ille som du fryktet?» ja for pokker! Det er ei nål som stikkes ned i huden min, forbi huden min og inn i kjøtt og blod! Min kjære ex kommenterte en gang «gud va blek du e!!» (ble litt fornærma!!) når jeg hadde tvunget han med for å holde meg i hånda når jeg skulle ta den minste sprøyta og nå skal jeg fader mæ ta den største jeg har sett! ever!!!! nevnte jeg at jeg har angst eller?? jeg var forresten på mitt mest heavye med solarium når han sa det så da kan du bare tenke deg.

sprøyte

Jeg klarte ikke å sette inn bilde av ei ordentlig sprøyte her en gang for jeg fikk så vondt helt inni sjela mi, så det ble disse her uten spisser!

Ååååå som jeg gruer meg….

oktober 20, 2009 - Skrevet av | Uncategorized

1 kommentar »

  1. Heia, kjenner ei som hadde sånn p-stav, men hun tok den ut etter kort tid pga hun fikk syykt masse kviser av den… Just to let you know :)

    Kommentar av Elin Hansen | oktober 21, 2009 | Svar


Legg igjen en kommentar

Følg med

Få nye innlegg levert til din innboks.

