Christine Lövendahl

Just another WordPress.com weblog

SKAL TIL FRISØREN OG FJONGE MEG

Da følte jeg at jeg trengte en liten forandring på hårfronten, så jeg iler til frisøren og klipper meg. Vet ikke helt hvordan jeg vil ha det men ettellerannet må gjøres. Vil gjerne ha lengde på det, men allikevel en sveis. Så får vi se om de kan gjøre undre med mitt hår.

IMG_4710

oktober 22, 2009 - Posted by | Uncategorized

Ingen kommentarer så langt.

Legg igjen en kommentar

Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

