Christine Lövendahl

Just another WordPress.com weblog

«Housewife» og helvetesuke!

Idag har jeg lekt husmor: handlet (og da har det gått i  masse grønnsaker og frukt! Flink så langt!) og laget middag (eller jeg var MED på å lage middag. Vel jeg dekka bordet :p Men jeg KAN hvis jeg vil asså!!)

IMG_4371nyyyy

Gikk tur med Daddy-o og fikk trent litt idag. Faktisk! Noe som går ganske hånd i hånd med dietten som jeg starta idag. Ja jeg skal ikke gnåle om den, men meg og ei venninne skal tvinge hverandre med på treningsenteret  på Sørlandsbadet i Lyngdal som er veldig bra (nope, får ikke et øre for å si at det er bra. it’s not commercial!). Er mer keen på en dag på spaet. Noe jeg gav både mamma OG pappa til bursdagen. Føler ikke bror min på 20 var så keen på det så der får jeg finne på noe annet! Hmm..

Jeg skal ned 10 kg og siden jeg skriver det på bloggen her så er det ingen vei tilbake. Jeg er en hel del slapp og det har resultert de siste gangene jeg har begynt på diett med at  jeg klarer en forbaska dag før jeg sprekker! Now it’s said, but not done! BÅde meg og venninna mi skal ned like mye så det tror jeg kan være en fordel? 🙂

IMG_4375nyyyy

Joda, en av mine laster som jeg må gi opp! Synd på meg!!

Good luck to us!!

IMG_4379nyyyy

Okay jeg bare elsker denne veska fra Friis & Companys. Må ha den med! Denne er kjøpt på Lulus

august 24, 2009 - Posted by | Uncategorized

1 kommentar »

  1. Oww, diett! Lykke til da! 😉 Greit å ha med en på det, blir litt lettere da.

    Men, jeg lurer, hva er det du kan lage av mat? =)

    Kommentar av Falck | august 25, 2009 | Svar


Legg igjen en kommentar