Christine Lövendahl

Just another WordPress.com weblog

Twitring og andre boller

Så vittig! Blogg general Thomas Moen er faktisk sløvere enn meg! Noe jeg strengt tatt ikke trodde var mulig! 😉

Nevertheless, jeg synes de så riktig så gode ut. I’ll have some anyway. Så kan det jo tenkes at jeg til og med hadde fått en sangstemme av de der! WhoopWhoop!

bolledeig802_461135m(foto: Thomas Moen)

Les: Satt på Twitter og glemte bolledeigen

september 23, 2009 Posted by | Uncategorized | Legg igjen en kommentar

Ny header

CL Bannder 1(2)

CL banner 3(2)

CL banner 4(2)

Helen Aune var så søt og laget disse bannerene til meg. Synes de ble kjempefine alle 3. Egentlig så er de veldig ‘meg’ 🙂 Tusen hjertelig Helen. Send meg adressen din så vil du få pakke i posten 🙂

Hvilken synes dere jeg sku bruke? Jeg kommer sikkert til å forandre litt innimellom.

september 23, 2009 Posted by | Uncategorized | 2 kommentarer

Sånn plutselig..

IMG_4585

.. så var meg og granny med i en reklame for Fargerike! Det bugner! 🙂

september 23, 2009 Posted by | Uncategorized | Legg igjen en kommentar