Christine Lövendahl

Just another WordPress.com weblog

NOTEBOOK (IKKE FILMEN THE NOTEBOOK)

Jeg er et typsik listemenneske og skrive ned ting sånn at jeg husker det – menneske. Derfor har jeg blitt helt fan av sånne små søte notatbøker. Jeg er jentejenta selv og må selvfølgelig ha dem i søte farger. Er de ikke fine? Man får de jo overalt i alle bokhandlere.

notebooks

Har funnet ut at jeg blir MER slapp og sliten av å slappe av. Altså, nå som jeg bor hjemme på landet så er det ikke much to do, og alt må liksom vente til jeg kommer til Oslo. Til gjengjeld så koser jeg meg så godt jeg kan med folk og dyr på landet og så skal jeg overbooke meg når jeg kommer til byen. Har funnet ut at det er da jeg trives best og også fungerer best. Leste nettop i Kimora Lee Simmons’ bok at hun hadde veldig lett for å misbruke sofaen og ‘kaste bort’ dagene om ho fikk muligheten (!!) derfor ba hun alltid bookerne hennes om å fylle dagene hennes opp, rett og slett det folk ville kalt for helvetesdager for ei showbusiness dame med intervjuer på intervjuer og shoots og møter etc alt etter hverandre. Må si jeg forstår ho.

Nå for tida snur jeg lett om døgnet hvis jeg ikke har noe jeg MÅ gjøre og jeg blir slapp og ganske lett sur og grinete når jeg ikke har ting jeg MÅ gjøre. Selv om jeg elsker slappe dager på sofaen og turer i skog og mark som det heter, så er det ingenting som slår bylivet for meg. Med venninneturer på cafe, shopping, møter, trening og nye og spennende ting hele tiden. Jeg elsker å planlegge men jeg elsker også spontane ting. Elsker at ting dukker opp ute av det blå og det er som oftest når man kaster seg rundt at de glupeste ideene kommer og de gøyeste minnene blir laget. Om det er i jobbsammenheng eller privat 🙂

oktober 18, 2009 Posted by | Uncategorized | 1 kommentar