Christine Lövendahl

Just another WordPress.com weblog

SJEKK SKRAPA!!

IMG_4721

Sjå det ja! Er sikkert du sjøl som har gjort det ditt surrehåve 😉 «Noen har skrapet borti bilen min!!!» Åsså den fine nye bilen jo! Me love it. Æ vil au ha ny bil.Min er på ferie på landet. Hos de som tar vare på bilene når de er slitne og sånn. De kommer til og med og drar de bort dit. Nekter å innse at min bil har blitt gnurt og most der borte. Sikker på at de koser og pleier godt med de!

IMG_4717

Smil og vær gla med saltstang! Føler at det var noen bilder fra kameraet mitt som manglet da jeg fikk det igjen asså?! Merkelig åssen bildene av Aina plutselig fordufta..

IMG_4712

Kaffekoker Kjørkleiv disher opp med Baileys og øl. Her finnes det ikke drikkepress 😉 En koselig kveld.

oktober 21, 2009 Posted by | Uncategorized | Legg igjen en kommentar

ALL IS WELL (advarer om sterke bilder…)

Jeg overlevde legetimen faktisk 🙂 Blir en smule kvalm når jeg ser blod da men det overlevde jeg merkelig nok også. Er litt skuffa over bedøvelsen da jeg håpet at jeg skulle få en liten snurr men neida. Bedøvet bare armen den.Fikk beskjed om å ikke trene idag og det passer meg fint siden jeg alltid leter etter en unnskyldning for å slippe, selv om jeg vet at jeg burde.

IMG_4790

Kom hjem til masse gøy i posten. Bl.a. noe undertøy og regninger. Wooohooo. Idag skal jeg betale de hersens regningene som jeg har utsatt og nå fikk jeg et sånn et koselig brev fra en som heter Lindorf. Glemte jo at jeg hadde det derre mastercardet en gang. Glemmer ikke når pappa tok det! Det var en sorgens dag 😦

Nå skal jeg snart treffe Aina. Vi skal spise kinamat og sladre mye. Får tilbake kameraet mitt om surrehøna husker det, så da får jeg opp bildene fra helga. Man merker hvor avhengig man blir av kameraet når man ikke har det, men sånn er det vel med alt? Jeg for min del driver og tar bilder av alt og alle og de fjerneste og mest uvesentlige ting. Er jo de minste tingene som betyr noe.

De nyeste episodene av Gossip Girl, Desperate Housewives og Grey’s Anatomy har kommet. Jeg laster ned her.

Jeg har forresten fått noe virusgreier på MSN’en min så om dere får en link fra meg så ikke åpne den! Fikk den fra ei venninne jeg og jeg er jo godtroende som alltid så jeg lasta ned greia og nå henger dataen seg opp og klikker i vinkler. Tydeligvis så sender den ut virus til mange andre og. Kjører et antivirus program på den nå så det hjelper forhåpentligvis. Just so u know. Don’t open!

oktober 21, 2009 Posted by | Uncategorized | Legg igjen en kommentar